دیپلم آرایشگری زنانه در تهران

دیپلم آرایشگری زنانه در تهران تنها مدرک لازم برای علاقمندان به آرایشگری زنانه و یکی از مدارک اصلی برای ورود به دانشکده ها و دانشگاه های سراسری افرادی که دیپلم آرایشگری فنی رحرفه ای را از تهران گرفته اند میباشد فرقی نمیکند شما از کدام شهرستان دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای را گرفته باشید.

تحصیل در دانشگاه با مدرک دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای

امکان ادامه تحصیل با دیپلم کاردانش برای تمام افراد خانم ها و اقایانی که دیپلم آرایشگری دارند امکان پذیر است و میتوانند تا سطح دکترا در دانشگاه ها ادامه تحصیل دهند. حرفه آرایشگری جز رشته های کاردانش میباشد و اگر شما مدرک دیپلم آرایشگری زنانه در تهران را دارید میتوانید در مثل دیگر ثبت نام کنندگان در کنکور ثبت نام کنید.

ادامه تحصیل با دیپلم آرایشگری زنانه

روال ادامه تحصیل در دانشگاه های سراسری دولتی و دانشکده ها و آموزشکده های فنی حرفه ای به سه صورت ذیل است.

  1. در روش اول دارندگان دیپلم آرایشگری می‌توانند پس از اخذ مدرک دیپلم در شاخه‌ کاردانش در آموزشگاه آرایشگری زنانه، در آزمون سراسری دوره‌ کاردانی پیوسته شرکت کرده و در صورت قبولی و موفقیت در کنکور در یکی از آموزشکده‌های فنی‌ و حرفه‌ای سراسر کشور، مدرک کاردانی دریافت کنند.
  2. در روش دوم دارندگان دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای می‌توانند در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه‌های مختلف ثبت‌نام کرده و ادامه تحصیل دهند. با توجه به اینکه این مقطع تحصیلی در دانشگاه‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پیام نور تدریس نمی‌شود و دارندگان دیپلم کاردانش برای ادامه‌ تحصیل باید یکی از دانشگاه‌های فنی‌ و حرفه‌ای، غیرانتفاعی، علمی کاربردی یا دانشگاه آزاد را انتخاب نمایند.
  3. در روش سوم فارغ‌التحصیلان شاخه‌ کاردانش آرایشگری زنانه که در آموزشگاه آرایشگری زنانه مدرک گرفته اند می‌توانند جهت ادامه تحصیل با شرکت در آزمون سراسری و با گذراندن دوره‌ پیش‌دانشگاهی در یکی از دوره‌های ریاضی، تجربی، علوم انسانی یا هنر و با اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی اجازه‌ شرکت در کنکور سراسری را بگیرند.
دیپلم آرایشگری زنانه در تهران
دیپلم آرایشگری زنانه در تهران

با دیپلم آرایشگری زنانه در کدام دانشگاه‌ها می‌توان ادامه تحصیل داد؟

تمام افرادی که دیپلم آرایشگری زنانه را دارند می‌توانند در مقاطع بالاتر به تحصیل بپردازند اما بهتر است بدانید هرکدام از دانشگاه‌ها و مراکزی که قصد دارید در آن ادامه تحصیل دهید ، شرایط و ضوابط خاصی را لازم دارند که فرد باید با توجه به علاقه و اهداف خود یکی را انتخاب کند.

در حالت کلی دارندگان دیپلم آرایشگری زنانه در تهران می‌توانند به صورت‌ زیر ادامه‌ تحصیل دهند:

  • آموزشکدههای فنی وحرفهای
  • دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد
  • کنکور سراسری
  • دورههای فراگیر پیام نور